Újrakezdés

Kedves én és Te!

Még mielőtt ordítva rohannál orvost hívni, ne aggódj nem golyóztam be 😀 Tényleg nem! Csak mint oly sok okos ember én is megpróbálok olyan forrást és helyet találni a kusza gondolataim helyre rendezésében, amivel nem ártok senkinek. És mivel én saját magamon tapasztalom milyen nehéz mindig mindenkivel kedvesnek és türelmesnek lenni ezért inkább leírom…
Ugyanolyan átlagos ember vagyok, mint Te vagy az a sok millió aki velünk együtt él ezen a Földön. Nem vagyok se gazdag, se szép, se sikeres. Sőt nagyon sokszor és sok alkalommal megkaptam már, hogy s mint kellene élnem. Elég érzékeny lelkületű ember létemre sokszor összetörtem már. Kérdezgettem magamtól hol a hiba? Miért látnak másnak mint, amilyen valójában vagyok? Aztán egyszer a belső hang válaszolt… Mert nem kell, hogy mindenki szeressen és megértsen. Minden ember hibázik, majd belátja vagy nem; de tovább lép. Nehéz újrakezdeni bármit és nehéz, hogy csak a jót vagy a rosszból is a tanulságot hozd magaddal. De kérlek hidd el nekem, mást nem érdemes. Volt idő amikor én is bosszút akartam volna állni mindenkin aki bántott, mint egy durcás három éves. Aztán mivel Isten félő ember vagyok ma már mindig csak úgy élek, hogy én ne bántsak másokat. Inkább próbálok ember lenni a legkeményebb időkben is. Azt hiszem vannak körülöttem olyan emberek, akik azért szeretnek amilyen vagyok. És biztos körülötted is vannak olyan emberek. Sokszor van hogy hamar omlik össze minden. Én tapasztaltam, mert öt hónap alatt elvesztettem olyan dolgokat amikhez görcsösen ragaszkodtam. Tárgyakhoz, helyekhez és stb. Közben pedig kaptam olyan “dolgokat” amikhez valóban érdemes ragaszkodni. Család, hit, munka, barátok, napsütés, nevetés és napestig sorolhatnám. De a lényeg, hogy mindig megy majd valaki, aki a gödörben melléd ül és gyertyát gyújt…

 

Leave a comment