Feltámadás, mert én elhiszem

Kedves Olvasóm!

Régen nem írtam, és ennek mindig van oka is. Vagy idő vagy kedv. Eljött ez a gyönyörű keresztény ünnep és én most úgy érzem ,és remélem nem vagyok ezzel egyedül, hogy ha valamikor történhet az emberrel jó és csodaszerű, annak most van itt az ideje 😀

Most lehet, hogy számodra misztikus vagy elfogadhatatlan dolgokat írok, de tudod – ha nem akarod, nem olvasod – 😀
Szoktam imádkozni és mostanában kezdek hinni is benne.( Főleg, amióta elkezdtem angyalokkal is foglalkozni, de erről nem szeretnék “beszélni”)  Furcsa de kezdem megtanulni lassan vén fejemmel, hogy milyen életem volt és van és milyenné szeretném változtatni. Igen, változtatni! Mert képes vagyok rá és képes vagy rá Te is!

Lehet, hogy most még úgy gondolod, á tök hülye, aki ilyeneket írkál és nekem úgysem menne. Na ezt gyorsan felejtsd el!
Dolgozz mindennap úgy mintha örökké élnél és imádkozzál úgy mintha mindjárt meghalnál!
Mert egy idő után, nem fog semmi sem számítani, csak te!
Te, akit Isten pont így és pont jól teremtett 😀
Persze, ehhez sok rosszat és sok jót kell megélni, és tapasztalni!
De hidd érdemes élni 😀
Része vagy a mindenségnek és nincs olyan hiba, amit nem lehetne helyre hozni!

És ha sokszor elkenődnél nézz fel az égre 😉 Ő szeret és a felhők felett mindig süt a nap! 😀

 

Leave a comment